Celkem : 0 Kč
košík je prázdný

JAK POSTUPOVAT PŘI NÁKUPU

Objednávka

K rychlému a přesnému dodání požadovaného zboží a příslušných daňových dokladů je pouze nutné, aby vaše objednávka obsahovala správné údaje.

Výběr zboží

Zboží si vyberete nebo najdete prohlížením kategorií a jednotlivého zboží na příslušné stránce katalogu (v horním menu si vyberete konkrétní kategorii).

Vložení zboží do košíku

Jakmile máte zboží vybráno a zvolíte u něj velikost, kliknete na odkaz "Do košíku". Nabídne se vám volba pokračovat v nákupu, nebo zobrazit košík. Na stránku košíku se dostanete kliknutím na "Zobrazit košík" nebo také stisknutím ikonky v pravém horním rohu obrazovky - "Obsah košíku". Na této obrazovce můžete rovněž zboží z košíku odebrat, nebo měnit počty kusů.

Odeslání objednávky

Máte-li již vybrané zboží vložené do košíku, můžete se buďto přihlásit, pokud jste již u nás nakupovali (a zvolili registraci) a nebo jako nový zákazník vyplníte potřebné údaje. Těmi jsou fakturační údaje, doručovací adresa(pokud je rozdílná od fakturační) a platební podmínky. Vše se nachází na jedné stránce a údaje vložíte jednoduše kliknutím na modrá tlačítka pro přidání. Na stránce přidat/upravit fakturační údaje máte možnost nakoupit bez registrace a nebo při doplnění registračních údajů, se můžete zaregistrovat. V případě registrace při dalším nákupu již nebudete muset zadávat své údaje a budeme vás pravidelně informovat o slevách a novinkách.
Pokud máte vyplněné všechny údaje, můžete ještě vložit poznámku (např. slevový kód, nebo vaše přání či připomínku). Přečtěte si prosím obchodní podmínky, které je třeba odsouhlasit a klikněte na tlačítko pokračovat.
Nakonec si prosím zkontrolujte všechny vaše vložené údaje a klikněte na "Potvrdit objednávku". Stisknutím tlačítka POTVRDIT OBJEDNÁVKU bude na vaši zadanou emailovou adresu zaslán souhrn objednávky. Tím se stáváte naším zákazníkem a jako takovému vám a vaší objednávce věnujeme nejvyšší prioritu. 

Sledování stavu objednávky

Pokud máte vytvořenu alespoň jednu objednávku, můžete její stav kdykoliv sledovat jednoduše kliknutím na odkaz zobrazit objednávku on-line, který vám přijde do emailu(není nutná registrace). Vysvětlení pojmů: Čeká na vyřízení: Zobrazí se po vámi úspěšně odeslané objednávce. Trvá - li tento stav objednávky déle, než 24 hodin, nemáme zboží na skladě v Brně a ověřujeme jeho dostupnost na skladě mimo ČR. V tomto případě může ověřování dostupnosti trvat až 6 pracovních dní. Odbavování objednávky: Zobrazí se v případě, že zboží je dostupné na skladu mimo území ČR. Tento stav objednávky trvá po dobu, kdy probíhá transport objednávky ze skladu mimo území ČR do skladu v Brně. Zboží je na cestě k vám domů: Zboží jsme odeslali z Brna a přepravní společnost vám jej nejpozději do 48 hodin doručí k vám domů. Čekání na přijetí platby: Zobrazí se, pokud zvolíte způsob platby bankovním převodem. V této fázi máme produkt připravený v Brně pro odeslání a čekáme, až nám dojde vaše platba na účet.

Poznámka

Každou svou objednávku můžete doplnit o stručnou poznámku, která nás upozorní na případný specifický požadavek nebo přání související s touto konkrétní vaší objednávkou.

Po odeslání objednávky

Ihned po odeslání objednávky jste v naší péči. Na vámi zadaný e-mail vám bude doručena kopie objednávky. Nestane-li se tak, objednávku jste nedokončili, nebo jste zadali špatný e-mail.

Doprava zboží

Běžné rozvozní hodiny jsou mezi 8 a 16 hodinou a to vždy v závislosti na vašem bydlišti. Veškeré zboží zaslané Českou poštou vám bude doručeno nejpozději do 24 hodin od telefonického potvrzení odeslání objednávky. Objemnější zásilky jsou odesílány přepravní společností PPL.

Osobní odběr

Po předchozí emailové nebo telefonické domluvě v Brně nebo na spodní Novomlýnské nádrži u kempu Mars poblíž obce Šakvice.

Pomoc

Pokud potřebujete pomoc nebo poradit, pište na email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nebo volejte číslo: +420 724 156 719